بزرگداشت از روز معلم و تقدیر از اساتید، کارمندان و دانشجویان ممتاز در موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری(رح)

اساتید،کارمندان و دانشجویان موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری از روز معلم تجلیل به عمل آوردند.در این مراسم که با حضور ریاست این موسسه و تمامی اساتید ، کارمندان و دانشجویان در بخش فرهنگی موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری برگزار گردید، نخست با تلاوت قرآن عظیم الشان شروع شد. سپس استاد اسحاق علی امینی در رابطه به جایگاه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) همچون بهترین و کامل ترین اسوه حسنه در راستای تعلیم وتربیت بشر وشایسته ترین فرد در عرصه آموزگاری برای مسلمانان یاد کرد.

در این برنامه از استادان وکارمندان برتر و دانشجویان ممتاز نیز از طرف ریاست و هیئت رهبری این موسسه تقدیر به عمل آمد. استاد محمد ذکی احسانی (رئیس دانشکده حقوق وعلوم سیاسی)، استاد خداداد امیری ( رئیس دانشکده کمپیوتر ساینس) و استاد هاشم ملکی نصر( آمر دیپارتمنت علوم اجتماعی ) به عنوان اساتید پرتلاش از جانب ریاست این موسسه ، لوح سپاس دریافت نمودند.

دانشجویان ممتاز و کوشا نیز در این برنامه لوح سپاس و تحایف در یافت نمودند و در اخیر دانشجویان همچنان از تلاش ها، فداکاری دلسوزی اساتید موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری به نیکویی یاد نمودند و به ریاست این دانشگاه(دکتور اسدالله رادمند)،معاونت امورمحصلان( دکتور شاداب نظری)، ریاست دانشکده حقوق وعلوم سیاسی( استادمحمد ذکی احسانی)و آمریت دیپارتمنت دانشکده حقوق( استاد اسحاق علی امینی) تندیس فداکاری اهدا نمودند.