جلسه ی تقدیر از همکاری های علمی ـ آموزشی پوهنتون ها

سه شنبه 26 ثور 1402 جلسه ی تقدیر از همکاری های علمی ـ آموزشی پوهنتون ها
در جلسه ی مشترکی که میان پوهنتون ها و مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی با مقام ولایت هرات برگزار گردید، پوهنتون ها ضمن ابراز همکاری با ادارات محلی و مردم مقام ولایت هرات وعده سپرد که از هیچ نوع همکاری با پوهنتون ها دریغ نورزیده، در این راستا گام های موثری را بر خواهند داشت. ضمن بیان این مطلب از پوهنتون ها خواسته شد که به سمت کارآفرینی پیش برود و تلاش بر آن داشته باشد که رقابت را بیشتر نموده و زمینه های کار را نیز برای محصلان خویش فراهم سازد. مقام ولایت به ادامه صحبت هایش افزود که دانشگاه ها در افغانستان باید تربیه کنندگان متخصص باشد که برای این کار کشور مصر یک الگوی موفق بوده می تواند.
رئیس مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری در سخنان خویش افزود که دانشگاه ها یکی از رسالت های مهم شان سهم گیری در توسعه جامعه است و ادارات محلی هرات جزء از آن بوده است و خوشبختانه مؤسسه تحصیلات عالی انصاری در سال 1401 سهم گیری موثری در توسعه و انکشاف جامعه داشته که به برگزاری مهم ترین ورکشاپ های مشترک برای کارمندان ادارات محلی و سایر افراد اشاره نموده و اعلان داشت که این برنامه ها در سال 1402 نیز از سوی تیم رهبری دانشگاه پیگیری شده و نه تنها برنامه های موثری را برای کارمندان ادارات محلی دارند برای بخش های دیگر نیز طبق پلان عملیاتی خویش تعریف نموده و در پلان دارد که برای 700 تن از کارمندان معارف و معلمان و نیز سایر افراد جامعه برنامه های ارتقای ظرفیت داشته باشند.
در اخیر ریاست مؤسسه تحصیلات عالی انصاری به پاس زحمات و نقشی که در حوزه های علمی ـ آموزشی داشته است از سوی مقام ولایت مورد تقدیر قرار گرفت.