روز دوم مسابقات بهاری 1402

در روز دوم مسابقات فوتسال سمستر بهاری سال 1402، دو بازی برگزار شد که بازی اول بین تیم سمستر اول کمپیوتر ساینس و سمستر هشت کمپیوتر ساینس بود. این بازی ساعت 8:00 صبح در روز سه شنبه 16 جوزا 1402 در سالن ورزشی سینا آغاز شد. تعدادی از دانشجویان و علاقه‌مندان به فوتبال به تماشای این دیدار حاضر شدند.

تیم سمستر اول کمپیوتر ساینس با تشکیل یک تیم قوی و هماهنگ، با حملات سریع و دقیق به دروازه حریف فشار بیشتری وارد کردند. بازیکنان این تیم با حضور فعال در میدان، با توپ‌رانی‌های دقیق و تیمی، توانستند در دقایق اولیه بازی با گل‌های زیادی به نفع خود به پایان برسانند. و بازیکنان تیم سمستر هشت کمپیوتر ساینس نیز با تلاش‌های بیشتر، سعی کردند تا به دستاورد خود برسند، اما تلاش‌های آنها به نتیجه مطلوبی نرسید.

نتیجه نهایی این بازی ۹-۲ به نفع تیم سمستر اول کمپیوتر ساینس به پایان رسید.

در بازی دوم مسابقات، تیم اساتید موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری با تیم سمستر دوم اقتصاد به مصاف هم رفت. این بازی نیز با حضور تعدادی از دانشجویان و علاقه‌مندان به فوتبال در سالن ورزشی سینا برگزار شد.

تیم اساتید موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری با بازی تیمی قوی و حملات مستمر، توانست در دقایق اولیه بازی با گل‌های زیادی به نفع خود به پایان برساند. در این دیدار استاد فدا حسین زاهدی معاون علمی این موسسه (10) گل به ثمر رساند و تا اکنون عنوان آقای گل را از آن خود کرده است. تیم سمستر دوم اقتصاد نیز با تلاش‌های بیشتر، فرصت‌هایی برای گل‌زنی به دست آورد، اما تلاش‌های آنها به نتیجه مطلوبی نرسید.

نتیجه نهایی این بازی ۱۴-۷ به نفع تیم اساتید موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری به پایان رسید. با این حال، بازی بسیار هیجان‌انگیزی بود و تماشاگران با نشاط بالایی این دیدار را تماشا کردند.

و با تشکر از تمام مسئولین و اشتراک کننده گان!