روز سوم مسابقات بهاری 1402

در روز سوم مسابقات فوتسال سمستر بهاری سال 1402، دو بازی برگزار شد که بازی اول بین تیم سمستر ششم حقوق و سمستر اول اقتصاد بود. این بازی ساعت 8:00 صبح در روز پنج شنبه 18 جوزا 1402 در سالن ورزشی سینا آغاز شد که با حضور پرشور اساتید و دانشجویان روبرو شد.

در اولین دیدار تیم سمستر ششم حقوق و تیم سمستر اول اقتصاد به مصاف هم رفتند که در این بازی تیم سمستر ششم حقوق با بازی تیمی عالی، کنترول و حفظ توپ قوی این دیدارد را  با نتیجه پر گل 3-17 به پایان رساندند و همچنین در این دیدار امید نورزی توانست با به ثمر رساندن 12 گل، تا اکنون عنوان بهترین گل زن را از آن خود کند.

در دیدار دوم مسابقات، تیم سمستر اول کمپیوتر ساینس با تیم سمستر دوم کمپیوتر ساینس به مصاف هم رفت. این بازی نیز با حضور تعدادی از دانشجویان، اساتید و علاقه‌مندان به فوتبال در سالن ورزشی سینا برگزار شد.

تیم سمستر دوم کمپیوتر ساینس با بازی تیمی قوی و حملات مستمر، توانست در این بازی با زدن گل‌های زیادی بازی را نفع خود به پایان برساند. تیم سمستر اول کمپیوتر ساینس نیز با تلاش‌های بیشتر، فرصت‌هایی برای گل‌زنی به دست آورد، اما تلاش‌های آنها به نتیجه مطلوبی نرسید.

نتیجه نهایی این بازی ۴-۷ به نفع تیم سمستر دوم کمپیوتر ساینس به پایان رسید. با این حال، بازی بسیار هیجان‌انگیزی بود و تماشاگران با نشاط بالایی این دیدار را تماشا کردند.

و با تشکر از تمام مسئولین و اشتراک کننده گان!