محفل اختتامیه کارگاه روش تحقیق و پایان نامه نویسی

مجمع علمی و فرهنگی پیام‌رسان مهر با همکاری دانشگاه خواجه عبدالله انصاری و مجتمع علمی فرهنگی عرفانروز جمعه مورخ 19/3/1402 محفل اختتامیه «کارگاه روش تحقیق و پایان نامه نویسی» را با حضور اقشار مختلف جامعه، اساتید دانشگاه و حوزه علمیه، مدیران و طلاب حوزات علمیه، متنفذین، دانشجویان، فرهنگیان، اعم از خواهران و برادران برگزار نمود.

این محفل با گرداننده‌گی محترم علی علیزاده «اسرار» یک تن از اعضای مجمع پیام‌رسام مهر و قرائت قاری محترم مهدی «ابراهیمی» شروع و سپس محترم محمد امین «مبلغ زاده» رئیس مجمع علمی و فرهنگی پیام‌رسان مهر ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، کارکردها و اهداف مجمع  را توضیح داد.

 بعدا محترم مهدی «حلیمی» مدیر اجرائیه آکادمی ادیب راجع به اهمیت و جایگاه سمینارها و برنامه‌های آموزشی جهت ارتقای ظرفیت نسل جوان به ایراد سخن پرداخت.

سپس محترم دکتر اسدالله «رادمند» رئیس مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری راجع به اهمیت و ضرورت پژوهش و تحقیق و هم‌چنان مسئولیت نسل نوین در انشکاف و توسعه‌ی جامعه افغانستان صحبت کرد.

هم‌چنان حجت الاسلام دکتر عبدالرئوف «مصباح» راجع به جایگاه و نقش تحقیق و پژوهش در دانش‌افزایی بشر از دیدگاه اسلام صحبت‌های ارزنده‌ی داشت.

در آخر برنامه، مجمع از نهادها و افراد که  در تدویر این برنامه آموزشی همکاری نموده بودند تقدیر و برای شرکت کنندگان این برنامه تصدیق نامه توزیع گردید.