معرفی قهرمان جام فوتسال مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری

جام خزانی فوتسال مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری نهایی شد، رقابت های جدی که میان تیم های شامل این جام وجود داشت نیز پایان یافت.

سرانجام، امروز چهارشنبه، 11 عقرب 1401 ، طی یک برنامه ویژه تیم قهرمان در این جام معرفی شد، برنامه با تلاوت کلام االله مجید توسط قاری فصیحی آغاز گردید ، سپس دکتور شاداب نظری ( معاون امور محصلان مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری) ضمن ابراز تقدیر و تشکر از تمامی بازی کنان و تیم های فوتسال شامل این جام، تیم قهرمان را معرفی نمود. تیم دانشجویان سمستر اول کمپیوتر ساینس توانست مقام اول را از آن خود کند و جایگاه قهرمانی این جام را کسب نماید. تیم دانشجویان سمستر اول رشته اقتصاد و مدیریت توانست جایگاه نائب قهرمانی را از آن خود کند و رتبه دوم را کسب نماید.

دکتور اسدالله رادمند ( رئیس مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری) برگزاری جام فوتسال این مؤسسه را مهم و با ارزش خواند و افزود: ” با ورزش و تغذیه سالم انسانها می توانند بیشتر به زندگی خود نظم بخشند و سالم تر زندگی کنند؛ در کنار درس ، انجام ورزش های گوناگون برای دانشجویان ضروری پنداشته می شود تا با روحیه وجسم سالم به آموزش و پرورش بپردازند.”

بعد از تقدیم ” کاپ و مدال قهرمانی” به تیم دانشجویان سمستر اول رشته کمپیوتر ساینس و تفویض مدال به تمامی بازی کنان تیم متذکره ، به کسی که بیشترین گول را در جریان رقابت های این جام به ثمر رسانیده است( آقای گول)، ” هدایت الله ” یک مدال و یک تحفه ای که از جانب ریاست مؤسسه در نظر گرفته شده بود، تفویض گردید. هدایت الله در تیم دانشجویان سمستر اول رشته اقتصاد و مدیریت بازی می کرد .

آقای امید نورزی (بازی کن تیم دانشجویان سمستر پنچم رشته حقوق ) مدال “بازی کن با اخلاق” را گرفت .