کارگاه روش تحقیق و پایان نامه نویسی

اولین جلسه‌ی آموزشی روش تحقیق، تحت عنوان «کارگاه روش تحقیق و پایان نامه نویسی» روز جمعه مورخ 15/2/1402، ساعت 9:00 الی 11:00 قبل از ظهر، توسط مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری با همکاری  مجمع علمی و فرهنگی پیام‌رسان مهر، در شهرک المهدی جبرئیل، حسینیه المهدی «عرفان» برگزار گردید.

این کارگاه با استقبال و اشتراک عده‌ای کثیری از خواهران و برادران هم‌راه شده که این استقبال گسترده  مبین علم‌دوستی و علاقه‌مندی شدید جوانان هرات به علم و معرفت می‌باشد.

این کارگاه با تلاوت قرآن مجید توسط قاری محترم عصمت الله «فصیحی» آغاز و هدف از برگزاری این کارگاه علمی آشنایی با مفاهیم تحقیق، مهارت نوشتن پایان نامه و نیز رعایت اصول و قوانین تحقیق در پایان نامه بود.

و سپس محترم استاد عصمت الله «سروش» آمر دیپارتمنت علوم سیاسی مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری به توضیح مفاهیم روش تحقیق، انواع تحقیقات علمی و تدوین طرح تحقیق پرداخته و در اخیر به مدت 15 دقیقه نشست پرسش و پاسخ برگزار گردید که استاد محترم با دقت و حوصله‌مندی به پرسش‌های دانشجویان و اشتراک کننده‌گان پاسخ داد.

هم‌چنان به ادامه جلسه قبلی دومین جلسه این کارگاه به تاریخ 25 ثور 1402 در مکان متذکره برگزار و استاد محترم به توضیح اجزای طرح تحقیق پرداخته و بعد از جمع بندی مباحث به پرسش‌های اشتراک کنندگان پاسخ ارائه نمود.