برگزاری جلسه توجیهی برای محصلان جدیدالشمول بهاری 1403

بسمه‌ تعالی

چهارشنبه تاریخ: ۱۵ / حمل ۱۴۰۳هـ.ش. – ۲۳ رمضان ۱۴۴۵هـ.ق.

 یکی از دغدغه های محصلین جدید الشمول دانشگاه ها، عدم آشنایی با نظام درسی، لوایح و قوانین مرتبط با امور، درسی، امتحانی، سیستم کریدت، لوایح مالی و شیوه حضور و غیاب است. مؤسسه‌ی تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری( رح ) با توجه به اهمیت این موضوع، جلسه‌ی توجیهی خود را برای محصلان جدید الشمول، جهت آشنایی به‌تر آنان نسبت‌ به ‌وظایف‌شان در قبال درس‌، دانشگاه و افزایش کیفیت تحصیل برگزار نمود.

جلسه‌ی یادشده ابتدا برای محصلان رشته کمپیوتر‌ساینس تایم سحر  رأس ساعت ۸ صبح، برگزار گردید.

برنامه با آیات کلام‌الله مجید متبرک و آغاز گردید، پس از آن، معاونت محترم امور محصلان، استاد غلام‌رضا فیاض به معرفی؛ سیستم کریدت، لایحه‌ی نظم و دسیپلین و لایحه‌ی امتحانات پرداخته شفافیت و وضاحت لازم را در این زمینه ارائه نمودند تا محصلان عزیز با لوایح و قوانین مربوط به سیستم کریدت، نظم و انظباط و لوایح امتحانات، شیوه حضور و غیاب و غیره را به خوبی آشنا شده و از این جهت نگرانی نداشته باشند.

آن‌گاه آمریت محترم مالی، استاد عبدالاحمد احمدی، به تشریح و توضیح لایحه‌ی سیستم مالی مؤسسه پرداخت و آگاهی‌های لازم و ضروری را در این زمینه تبیین فرمودند.

در ادامه به پرسش­ های برخی محصلان در این زمینه پاسخ ارائه شده و مراسم با دعای رمضانی و طلب موفقیت و سلامتی برای تمام محصلان و دست اندرکاران برنامه های آموزشی خاتمه یافت.

کمیته فرهنگی و تحقیقات