جلسه معارفه و توجیهی برای محصلان جدیدالشمول سمستر بهاری ۱۴۰۲

جلسه معارفه و توجیهی برای محصلان جدیدالشمول سمستر بهاری ۱۴۰۲ تایم بعد از ظهر
آشنایی محصلان با قواعد، مقررات، لوایح و طرزالعمل یکی از موارد ضروری است. بتاریخ ۱۴۹۲/۱/۲۷ ساعت یک و نیم بعد از ظهر جلسه یی توجیهی برای دانشجویان جدیدالشمول به خاطر آشنا شدن دانشجویان با قوانین، مقررات و ساختارهای اداری و فیزیکی دانشگاه برگزار گردید.
ابتدا جلسه با تلاوت کلام الله مجید توسط قاری محترم دانشجوی سمستر اول آقای ….. آغاز گردید و سپس دکتر علی دریاب “شاداب نظری” معاون امور محصلان موسسه نخست به توضیح لایحه امتحانات و شمولیت محصلان پرداخته، سپس سیستم کریدت و نحوه یی انجام انتخاب کریدت را شرح و در نهایت به مقرره نظم و دسپلین پرداخته و در آن انواع ضمانت اجراهای اخلال و شیوه های برخورد با آن را توضیح و ارائه نمودند.
به تعقیب آن مهدی “قادری” مدیر روابط عمومی موسسه طرزالعمل استفاده از کتابخانه را حضور دانشجویان جدیدالشمول معرفی و اذعان کرد که این دانشگاه برعلاوه داشتن کتابخانه و منابع غنی در رشته های مختلف همچنان در زمینه ارائه کتاب‌های الکترونیک، معرفی سایت های معتبر جهت دانلود رایگان کتاب های معلوماتی و تحقیقی زمینه آموزش بهتر را برای دانشجویان فراهم ساخته اند که محصلان می‌توانند از آن استفاده ی بهینه ببرد.
بعد از آن محمد عارف “محمدی” معاون مالی و اداری دانشگاه در رابطه به طرزالعمل پرداخت فیس (حق الاجرت) و تادیه ی آن پرداخته و راجع به تسهیلاتی که در این زمینه وجود دارد و نیز بخشهای اداری موسسه پرداخت.
وی استفاده از امکانات و تسهیلات این موسسه را نه تنها برای محصلان قابل استفاده دانسته خاطر نشان ساخت که سایر کارمندان و محققان تیز می‌توانند در چارچوب مقررات این موسسه استفاده نمایند. در پایان دکتر اسد الله “رادمند” رئیس موسسه ضمن سخنان پایانی به ساختار اداری دانشگاه ، نقش استاد راهنما، استادان و نقش دانشجویان در امور فرهنگی پرداخت و از آنها خواست تا در امر پژوهش سهم گرفته و دانشگاه از آنها حمایت خواهند کرد.