جلسه معارفه و توجیهی برای محصلان سمستر اول بهاری 1402

جلسه معارفه و توجیهی برای محصلان سمستر اول بهاری ۱۴۰۲ تایم صبح

به تاریخ ۱۴۰۲/۲/۲۷ راس ساعت هشت قبل از ظهر به منظور آشنایی محصلان جدیدالورود، با لوایح، مقررات، طرزالعمل و ساختارهای اداری دانشگاه جلسه یی توجیهی با اشتراک اساتید و دانشجویان جدید شمول در سالن کنفرانسهای موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری برگزار گردید.
این جلسه با تلاوت کلام الله مجید توسط قاری محترم سید محمد عیسی “حسینی” یک تن از محصلان سمستر اول آغاز گردید و سپس دکتر علی دریاب “شاداب نظری” معاون امور محصلان موسسه ابتدا سیستم کریدت را ارائه بعد از آن به لایحه امتحانات، حضور و غیاب، تاجیل، محرومیت و شیوه های امتحان پرداخته و سپس مقرره نظم و دسپلین را به منظور حفظ نظم و آرامش و عدم اخلال برای دانشجویان ارائه و آنها را با قوانین نافذه آشنا نمودند.
پس از آن مهدی “قادری” مدیر روابط عمومی موسسه طرزالعمل استفاده از کتابخانه را به منظور استفاده بهینه از کتابخانه برای دانشجویان ارائه و از آنها خواستند که از منابع غنی کتابخانه، سالن کتابخانه، مرکز تحقیقات جهت انجام پژوهش های شان، سالن کارهای عملی، کامپیوترلب و منابع الکترونیک و فیزیکی کتابخانه بهره برده و به شیوه های درخواست کتاب و انواع کتابهای که جهت امانت برای محصلان و سایر افراد داده میشود اشاره نمودند.
استاد محمد عارف “محمدی” معاون مالی و اداری این دانشگاه ابتدا به طرزالعمل تعیین فیس (حق الاجرت) و پرداخت آن اشاره نموده، سپس به تسهیلاتی که در این زمینه وجود دارد و نیز چگونگی پروسه پرداخت فیس‌های کانکور، شمولیت و سمستروار پرداخته و تقسیط آن توسط دانشگاه اشاره نمودند.
در نهایت ایشان به تسهیلاتی که در دانشگاه به منظور ارایه خدمات وجود دارد پرداخته و نحوه ی استفاده از امکانات و تسهیلات این موسسه را معرفی کرد. در اخیر دکتر اسدالله “رادمند” رئیس موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری دانشجویان را تشویق به برگزاری سمینارهای علمی و فرهنگی نمود و آنها را تشویق کردند که خودشان برگزار کننده ی برنامه بوده و در برگزاری برنامه ها نقش فعال داشته باشند و برای شأن وعده هر نوع همکاری جهت ارتقای ظرفیت شان داده شد.