سمینار شیوه­های ویراستاری مونوگراف و مقاله با استفاده از نرم افزارهای جدید

سمینار علمی تحت عنوان (شیوه­های ویراستاری مونوگراف و مقاله نویسی با استفاده از نرم افزارهای جدید) ویژه اساتید، کارمندان و دانشجویان سمستر هفتم و هشتم در روز دوشنبه به تاریخ 11/2/1402 در سالن اجتماعات مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری برگزار گردید. در نخست برنامه با قرائت قرآن کریم توسط استاد محمد رضا “شجاعی” آمر تضمین کیفیت این موسسه آغاز گردید و سپس دکتر اسد الله “رادمند” رئیس مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری که این سمینار با ارایه ایشان برگزار گردیده بود در مورد اهمیت برگزاری این گونه سیمینارها برای کارمندان، اساتید و دانشجویان صحبت نمودند و همچنین افزودند که برگزاری و حضور در سمینارهای تخصصی از این قبیل  باعث رشد و ارتقآ کیفیت تحقیقات، پژوهش­ها، مقالات و پایان نامه های دانشجویی می­گردد.

دکتر اسد الله “رادمند” در ادامه صحبت­های خود خاطر نشان کرد که ویراستاری به دانشجویان در تشخیص و رفع اشکالات نوشتاری که در گذشته با آنها مواجه بودند کمک نموده ودر تسهیل نکات اصلاحی و بهبود کیفیت پایان نامه ها مفید و مؤثر است.

ویراستاری در انتشار مقالات و پژوهش­های اساتید به گونه­ی جامع و مفید نقش محسوسی ایفا نموده و با آشنایی در تفهیم نیازهای مخاطبین از طریق تجربیات دیگر ویراستاران و همکاران، میتوان کیفیت کار و حیطه­ی پژوهش را گسترده­تر نمود.

در نهایت، برگزاری ویراستاری برای دانشجویان و اساتید حائز اهمیت بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا با همکاری و تبادل نظر، به بهترین نتیجه ممکن برسند.