مسابقات فوت‌سال سمستر بهاری سال 1402

روز شنبه ساعت 8:00 صبح، مورخ 13/2/1402، مسابقات فوتسال سمستر بهاری 1402، توسط موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری، با حضور مسئولین، اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان به ورزش فوتسال، در سالن ورزشی سینا برگزار گردید. هدف از برگزاری این تورنمنت ایجاد فضایی مناسب برای ورزش، سلامتی برای دانشجویان و اساتید و همچنین ایجاد انگیزه برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی می‌باشد.

این مراسم با تلاوت از قرآن مجید توسط یکی از دانشجویان این موسسه، و سخنرانی دکتر اسدالله “رادمند” رئیس موسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری آغاز گردید.

سپس تیم های شرکت کننده به همراه داوران و مسئولین برگزار کننده وارد سالن شدند و بازی با سوت داور آغاز گردید. اولین بازی ساعت 8:00 الی 9:00 صبح، بین تیم‌های (سمستر دوم کمپیوتر ساینس و سمستر اول حقوق) بود و بازی به‌صورت جدی و پرهیجان جریان داشت که در نهایت، بازی با نتیجه (2-3) به نفع تیم (سمستر دوم کمپیوتر ساینس) پایان یافت.

و در ادامه بازی دیگری در تایم 9:00 الی 10:00 صبح، بین تیم های (سمستر ششم حقوق و سمستر اول اقتصاد) بود که به علت عدم حضور تیم سمستر اول اقتصاد، بازی با نتیجه (0-3) به نفع تیم سمستر ششم حقوق ثبت گردید.

و با تشکر از تمام مسئولین و اشتراک کننده گان!