اولین نشست هم اندیشی فارغ‌التحصیلان مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری(رح)

اولین نشست هم اندیشی فارغ التحصیلان مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری(رح) به همت معاونت امور محصلان برگزار شد.

دکتر کاظمی؛ معاونت علمی -تدریسی

در این نشست که در روز سه شنبه تاریخ ۱۴/۸/ ۱۳۹۸ برگزار گردید ابتدا دکتر عزیزالله کاظمی؛ معاونت علمی ـ تدریسی مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری(رح) از معاونت امور محصلان تشکر نموده و آن را اقدام لازم و ضروری دانست که در ایجاد ارتباط میان مؤسسه و فارغ‌التحصیلان با ید به صورت مستمر برگزار گردد. دکتر کاظمی با استقبال از گردهمایی فارغ‌التحصیلان، از فعالیت مسئولان مؤسسه در مورد فراهم نمودن زمینه تحصیلات در مقطع ماستری را یاد نموده و  از فارغ‌التحصیلان خواست برای تشکیل انجمن فارغ‌التحصیلان در جهت ایجاد ارتباط منظم با مؤسسه و افزایش ظرفیت‌ها و توانایی‌خود به منظور ایفای نقش هرچه مؤثرتر در جامعه، با معاونت امور محصلان و نیز با همدیگر همکاری نمایند.

استاد عرفانی؛ معاونت امور محصلان

معاونت امور محصلان؛ جناب استاد عرفانی با ذکر خیر مقدم، از حضور فارغ‌التحصیلان مؤسسه خواجه عبدالله انصاری تشکر نموده و آنان را از ذخایر جامعه دانست که می‌توانند در راه تغییر جامعه در جهت مثبت مؤثر باشند. استاد عرفانی با ابراز خرسندی از توفیق مؤسسه تحصیلات خواجه عبدالله انصاری در تربیت فرزندان کشور که هرکدام در اداره و بازسازی جامعه نقش پررنگی دارند، هدف از گردهمایی فارغ‌‌التحصیلان را ایجاد تشکل دانشجویی با نام انجمن فارغ التحصیلان دانست تا زمینه ارتباط هرچه بیشتر دانشجویان با مؤسسه و نیز میان خود آنان فراهم شده تا بهتر بتوانند در راستای آبادانی کشور و اشتغال شان در بخش‌های مختلف جامعه به همدیگر یاری رسانند.

استاد رحیمی؛ آمر تضمین کیفیت

هم‌چنین استاد خادم حسین رحیمی؛ آمر تضمین کیفیت مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری با خوش آمدید گویی به حضار و تقدیر از زحمات معاونت محترم امور محصلان غرض قبول زحمات در جهت فراخوان دانشجویان برای تشکیل انجمن، در مورد اهمیت انجمن صحبت نموده واهداف آن را به صورت مختصر توضیح داد.

دکتر محمد اسماعیل عمار؛ معاونت تحقیقات

در ادامه دکتر محمد اسماعیل عمار؛ معاونت تحقیقات مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری با ابراز تشکر از معاونت امور محصلان در مورد ترتیب دادن اولین نشست فارغ‌التحصیلان، از حضور دانشجویان فارغ‌التحصیل در اولین نشست هم‌اندیشی ابراز خرسندی نمود. دکتر عمار ایجاد انجمن فارغ‌‌التحصیلان را یک ضرورت مبرم دانسته و خواستار مشارکت دانشجویان در انجام کارهای بنیادین از جمله کارهای تحقیقات گردید.

سپس دانشجویان گرامی؛ نیک اندیش، سروری، حقپال، عزیزی، جوادی، قتالی و خانم دانش با تشکر از اقدام معاونت امور محصلان در برگزاری اولین نشست هم‌‌اندیشی فارغان مؤسسه، نظرات شان را ابراز نموده و آمادگی کامل خود را برای ایجاد انجمن و فعالیت در قالب آن اعلام نمودند.