تجلیل از روز جهانی دانشجو

در روز سه شنبه مورخ 27 عقرب 1399 برابر با 17 نوامبر 2020 با اشتراک ریاست محترم مؤسسه، اساتید، کارمندان و حضور پر شور دانشجویان مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری در سالن اجتماعات مؤسسه از روز جهانی دانشجو تجلیل به عمل آمد.

برنامه که مجری‌‌گری آن را خانم مریم محمدی و آقای راشد الکوزی بر عهده داشتند،

با تلاوت آیات کلام الله مجید توسط قاری محترم، عبدالله حسین‌پور، از دانشجویان رشته حقوق مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری آغاز شد.

سخنران محفل دکتر محمداسماعیل عمار، معاونت تحقیقات و امور فرهنگی بود. ایشان سخنان خود را با تبریک روز دانشجو و یاد آوری ترارژدی حمله به دانشگاه کابل آغاز نموده و با بیان اهمیت دانشگاه و دانشجو در شرایط امروز جامعه وظایف دانشجویان را تشریح نمود. معاونت تحقیقات دانشجویان قشر جوان، پرتحرک و آرمان‌گرا دانسته و کسب دانش و تولید علم، حساسیت نسبت به مسایل جامعه و مشارکت در امور اجتماعی و سیاسی، آرمان‌گرایی، توان تحلیل مسایل جامعه، آگاهی از قانون قانونمداری و قرار نگرفتن تحت تأثیر شرایط اجتماعی و سلطه صاحبان قدرت را از وظایف مهم دانشجویان بر شمرد.

در ادامه آقای ابراهیم شیرزاد؛ دانشجوی رشته کامپیوتر ساینس با اجرای جالب تأتر خنده را بر لبان حضار در محفل نشاند.

در پایان محفل از دانشجویان برتری که رتبه‌های اول تا سوم رشته تحصیلی خود را کسب کرده بودند و همچین دانشجویانی که در راستای اجرا و بهبود برنامه‌های جانبی با بخش‌های مختلف مؤسسه همکاری داشته اند، با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

محفل همراه بود با برگزاری فستیوال هنر و جنشواره غذا که با هنر نمایی دانشجویان عزیز زیبایی خاصی به آن بخشیده بود و مسؤلیت آن را خانم امینی؛ مسؤل بخش جندر مؤسسه بر عهده داشت.