نزدهمین دور امتحان کانکور مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری با حضور هیأت محترم وزارت تحصیلات عالی، اساتید و اعضای هیأت علمی این نهاد تحصیلی برگزار گردید

انصاری کانون علم، عقلانیت و تخصص؛

به تاریخ 19/1/1401 نزدهمین دور امتحان کانکور مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری با حضور هیأت محترم وزارت تحصیلات عالی، اساتید و اعضای هیأت علمی این نهاد تحصیلی برگزار گردید.

برنامه با تلاوت آیاتی از قرآنکریم آغاز گردیده و سپس جناب محترم دکتر اسدالله رادمند رئیس مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری، ضمن خوش آمدیدگویی به مهمانان، اساتید و اشتراک کننده­گان به کانکور، پیرامون چگونگی فراگیری علم و دانش در دانشگاه ها و مؤسسات تحصیلات عالی و مسوولیت­های دانشجویان در دوره تحصیل و پس از آن سخنانی ارزشمندی را ایراد فرمودند. پس از توزیع فرم­های کانکور به اشتراک کننده­گان، محترم دکتر علی دریاب «شاداب نظری» معاونت امور محصلان و رئیس کمیته کانکور این نهاد تحصیلی، صحبت­های رهنمودی خویش را پیرامون نحوه پاسخگویی به سوالات، چگونگی انتخاب رشته، زمان آغاز و ختم امتحان، تاریخ اعلام نتایج، و… بیان داشته و برای تمامی اشتراک کننده­گان آرزوی موفقیت نمود. کانکور مزبور بصورت شفاف برگزار گردیده و در زمان اعلام شده پایان یافت.

مؤسسه تحصیلات عالی خواجه عبدالله انصاری برای تمامی اشتراک کننده­گان آرزوی موفقیت و کامیابی دارد.